از طریق راه های زیر

همواره با ما در تماس باشید

پرسش های متداول را مطالعه کرده اید ؟

کاربر گرامی بسیاری از سوالات شما در بخش پرسش های متداول پاسخ داده شده است

واتساپ

برای شروع گفتگو کلیک کنید

تلگرام

برای شروع گفتگو کلیک کنید

پرسش های متداول

برای بازیابی رمز عبور در صفحه ورود به سایت بر روی گزینه  رمز عبورتان را فراموش کرده اید ؟  کلیک کنید ، در صفحه جدید با وارد کردن آدرس ایمیل خود ایمیلی برایتان ارسال خواهد شد که با کلیک کردن بر روی لینک موجود در ایمیل شما به صفحه تغییر رمز عبور هدایت خواهید شد . در صفحه تغییر رمز عبور  ، رمز عبور جدید و تکرار آن را وارد کرده و دکمه تغییر رمز عبور را کلیک کنید .

در قدم اول پوشه ی Spam و یا Junk ایمیل خود را بررسی کنید و حداقل ۱۵ دقیقه شکیبا باشید در غیر اینصورت از صحیح بودن ایمیلی که در سیستم وارد کردید اطمینان حاصل فرمایید و دقت کنید که ابتدای ایمیل www ندارد. در غیر اینصورت با بخش پشتیبانی در تماس باشید . توجه داشته باشید که لینک تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز

سیستم پرداخت اینترنتی توسط بانک ها به گونه ای طراحی شده است که هم ایمن باشد و هم ساده . اما با این وجود برخی اوقات ممکن است مسائلی در هنگام خرید اینترنتی به وقوع بپیوندد.مثلاً ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود.
رایج ترین حالتی که ممکن است به وقوع بپیوندد این است که پول از حساب شما کسر شود ولی به حساب مقصد واریز نشود. اما نگران نباشید ، درصورت بروز چنین مشکلی معمولا ظرف حداکثر ۷۲ ساعت بصورت خودکارمبلغ کسر شده توسط بانک به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

نماد اعتماد الکترونیکی